რეკლამირება
adword

რეკლამის განთავსების გრაფაში დღემდე არსებულ პუნქტს, რომელიც მოიცავდა რეკლამის ანონს, დაემატა ახალი პუნქტი, რაც საშუალებას გაძლევთ ედვერთაიზერებს დღეების, საათებისა და ქვეყნების მიხედვით შეავსოთ აღნიშნული ველები, გაიმარტივოთ

პროცედურა და დაზოგოთ დრო. უფრო კონკრეტულად კი, მომხმარებელი თავად არეგულირებს თუ რა

 

1. დღის
2. საათის
3. ქვეყნის
4. დღიური ბიუჯეტის ლიმიტაციის
განმავლობაში იქნება ნაჩვენები მისი რეკლამა.
მაგ: სისტემაში შესული ედვერთაიზერი, რომელსაც სურს დღეების მიხედვით ლიმიტაცია, აირჩევს კვირის დღეებიდან რომელიმეს (ორშაბათი , სამშაბათი და შაბათი) , შემდეგ მონიშნავს აღნიშნულ დღეებს და შესაბამისად ოპერაციაც დასრულებულია, მომხმარებელს აქვს სასურველი შედეგი. ასევე, ედვერთაიზერს აქვს საშუალება ისარგებლოს დღეების ულიმიტო სერვისითაც, რაც შემდეგში მდგომარეობს: ედვერთაიზერი „დღეების ლიმიტაცია“-ის ფანჯარაში განთავსებულ ქვეგრაფას „ულიმიტო“-ს მონიშნავს და მიიღებს ყველა დღის მთლიან მომსახურებას.

 




 

ბეჭდვა